'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ..........








Δεν είναι η νύχτα
που μου ρίχνει
το σκοτάδι στα μάτια μου.
...τριάντα φεγγάρια
τρέχουνε διωγμένα
απ' το φαρμάκι
μιας Λερναίας Ύδρας
να κρυφτούν σε άλλους κόσμους.
....δεν είναι λοιπόν η νύχτα
που ρίχνει σκοτάδι
στα μάτια μου
αλλά μια τελεσίδικη απόφαση
του νου μου να μην θέλει
να δει πια άλλο τον κόσμο τούτο
έτσι που τον κατάντησαν
που τον πρόδωσαν και τον σταύρωσαν
για τα αργύρια και μόνο


Μανώλης Φύσσας ,  28/3/13 00.25


Αρχή φόρμας
Nikolas Chatzimanolis ...........    Μπράβο Μανώλη, έχεις δίκιο, δεν είναι η νύχτα που ρίχνει σκοτάδι στα μάτια μας....είναι το φαρμάκι της Λερναίας Ύδρας που διώχνει τα φεγγάρια. Καταλαβαίνω απόλυτα την απέχθεια του νου σου. Το ίδιο νοιώθω και εγώ.......έτσι που τον κατάντησαν, τον πρόδωσαν και τον σταύρωσαν.....







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου