'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Η Συνέχεια μου ..................!!!!


Η  Συνέχεια μου ..................!!!! 






Σήμερα ο υιός μου και κατά τα δικά σου λεγόμενα, ο συνεχιστής της γενιάς... !!!




Μετά ώριμου σκέψεως και αφού είδε 2 επεισόδια Μπομπ Σφουγγαράκι, μου έφερε μια ζωγραφιά που έκανε στο σχολείο σχετικά με το τι επάγγελμα θέλει να ακολουθήσει... Μάντεψε ....


,
Δεν θέλει γιατρός ( άδικο έχει με 3 και 60 που παίρνουν), Δεν θέλει μπάτσος ( σεβάστηκε το δημοκρατικό φρόνημα της οικογένειας), Δεν θέλει μάστορας ( πολύ κούραση και λάσπη βρε παιδί μου) και κατέληξε στο ένα και πλέον προσοδοφόρο...........!!!!!!





      Θέλει να γίνει καπετάνιος.......!    Να οδηγεί καράβια και να τον λένε κι εκείνον Καπετάν Μιχάλη......!!!                 
       

Δάκρυα έτρεξαν από τα ματιά μου............Τρέμε Καζαντζάκη...!!!


George Karim

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου