'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

S . O . S - Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ










Τετάρτη 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013


Εδώ και αρκετές ημέρες, γινόμαστε μάρτυρες καθημερινών αντιδράσεων των λιγοστών κατοίκων των Χωριών ΛΑΓΚΑΔΑ – ΣΥΚΙΑΔΑ – ΑΓΡΕΛΩΠΟ – ΠΑΝΤΟΥΚΙΟΣ, ενάντια στην απόφαση της ΔΕΥΑΧ, να αντλεί από το λιγοστό νερό της πηγής η οποία υδρεύει τα χωριά. Μιλούν για νερό που πέφτει ανεκμετάλλευτο στη θάλασσα..... Μια επί τόπου επίσκεψη από τον καθένα σας,  θα σας οδηγήσει  ιδίοις όμμασι , την οδό της αλήθειας. Πέραν αυτών, αλλού είναι το θέμα. Ζω μακριά από το Μυροβόλο νησί μας. Δεν είναι όμως λόγος να μη ζω και να μη συμμετέχω στις αγωνίες και τα προβλήματα των ανθρώπων που δίνουν με την πολύτιμη παρουσία τους, συνέχεια  ζωής και ελπίδας στον γενέθλιο τόπο μου. ΑΠΛΑ ΡΩΤΩ...  Ποια η αντίδραση των Οικολογικών και Περιβαλλοντολογικών Συλλόγων του νησιού μας σε αυτό το τεράστιο θέμα  ΩΜΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ  σε μια περιοχή χαρακτηρισμένη ΝΑTURA αλά και ως Υδροβιότοπου όπως είναι το Γιβάρι ; Ποια η εθελούσια υποστήριξη  προς τους κατοίκους της περιοχής ή ο συμβουλευτικός τους ρόλος. Ζω μακριά και πιθανά να έχουν πράξει τα δέοντα, τα οποία να μη γνωρίζω εγώ . Θα είναι χαρά μου να τους ευχαριστήσω δημόσια μέσω του Blog μου , ‘’ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ’’ αλλά και της ομάδας μου ‘’ ΦΙΛΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΙΟΥ ‘’  - Αυτές τις ώρες έχουμε ανάγκη την συμβουλή και την υποστήριξη σας . Αύριο πιθανά να είναι πολύ αργά – Γρηγορείτε



Με Σεβασμό στο Ρόλο σας


Μιχάλης Γ. Καριάμης
Συνταξιούχος Πλοίαρχος Ε,Ν,
ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ του ΚΟΣΜΟΥ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου