'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...... !




Στον Αδερφικό μου φίλο καπετάν Αλέκο Καραμούζο





Μετά  Πολυήμερη απουσία, επέστρεψε στην πατρίδα μας  ένα ταπεινό μα πολύτιμο παιδί του Μυροβόλου Νησιού μας και της Ευλογημένης Γης των Καρδαμύλων ....... Αυτές τις Μαύρες μέρες που περνάμε σαν λαός.... Τα χέρια και η αγκαλιά του , ήταν γεμάτα Καλούδια Κοινωνικής Προσφοράς και αγάπη για την Πατρίδα και τους Χωριανούς του .......!  -  Τα υπόλοιπα ανήκουν σε εκείνον... Από εμένα Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ  σε αυτόν τον Άνθρωπο και μια Απέραντη Ευγνωμοσύνη και οφειλόμενη Τιμή στους Φτωχούς, οικονομικά......  Μα Πάμπλουτους στην Ψυχή, ανθρώπους που τον έφεραν στην ζωή . Λίγα δάκρυα  χαράς, πιστοποιούν την Αγάπη μου και τον Σεβασμό μου  σε αυτό τον ΑΝΘΡΩΠΟ  ο οποίος τιμά την μηδαμινότητα μου με την Πολύτιμη Φιλία του. Ο θεός να  έχει καλά Αυτόν και την Οικογένεια του   .......!!!

ΚΑΡΙΑΜΟΜΙΧΑΛΟΣ
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου