'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΤΥΠΟΙ ΚΑΡΔΙΑΣ













Λίγες ώρες με χωρίζουν από την κάλπη.  
Ειλικρινά «Ανεπίτρεπτες», αυτές οι εκλογές για τη δική μου λογική. Προέχει η Πατρίδα μου και το Κοινό συμφέρον του λαού μας, κάτι που το ξέχασαν ΌΛΟΙ, όσοι κυβέρνησαν αυτόν το τόπο έως σήμερα και τον έφεραν σε αυτή την απίστευτη κατάντια. 
Φίλοι και γνωστοί  δηλώνουν αναποφάσιστοι.
Οι πιο πολλοί, δηλώνουν ότι έχουν σιχαθεί τους πάντες και θα απέχουν της εκλογής. Διαφωνώ με τη στάση τους, αν και γνωρίζω τη συνταγή «Μια από τα ίδια»  . Πάντως απορώ με το θράσος όλων των «Πρώην» οι οποίοι προσπαθούν με κάθε τρόπο  να πουν και να κάνουν το άσπρο μαύρο. 
Αχ, το έρημο  προσωπικό συμφέρον πως καταντά τον άνθρωπο ….!!!
Αναπολώ  τα πόσα μας έχουν τάξει όλοι τους : «Καλύτερες Ημέρες ». «Λεφτά Υπάρχουν».  «Ανασυγκρότηση Κράτους», «σκίσιμο μνημονίων»,  «κατάργηση ΕΝΦΙΑ», «Ζάππειο 1 – 2 κλπ» , «Πρόγραμμα Θεσσαλονίκης», «Λίστα  Λαγκάρντ». «Κοινωνικό, Δίκαιο, Σύγχρονο Κράτος ». Απίστευτες υποσχέσεις . Απύθμενα Ψέματα . Λόγια …λόγια  , σαχλαμάρες για να μη πω Π@πάρες.
Εδώ που μας έφεραν, πίστευα ο αφελής και περίμενα στις  Δώδεκα και Πέντε (12:05)
να αλλάξουν οι επαγγελματίες πολιτικοί μας σκέψη και στάση. Περίμενα, ήθελα και απαιτούσα «Αλλαγή του Συντάγματος». Περίμενα  προτάσεις τους , αν είχαν φιλότιμο, για μείωση βουλευτικών προνομίων και μισθών. Περίμενα την αλλαγή του κατάπτυστου  νόμου   3126/2003 περί της ποινικής ευθύνης Υπουργών. 
Περίμενα και ήθελα να έχουν δυνατότητα δικαιώματος να εκλέγονται  βουλευτές μόνο για δυο τετραετίες  ώστε να εξαφανιστούν δια παντός  τα «Πολιτικά Τζάκια» .
Ήθελα  να «Μεταρρυθμίσουν»  και όχι να ξεπουλήσουν το αναχρονικό  κράτος μας. Ήθελα να κάνουν τις πρέπουσες επιβεβλημένες  αλλαγές και όχι να τις υποβάλλουν και  να τις απαιτούν οι δανειστές μας. 
Ήθελα Ισονομία και Δικαιοσύνη  …  
Ήθελα να προχωράς και να προοδεύεις, βάση αυτών που ξέρεις και όχι από ''το ποιον ξέρεις'' Ήθελα …ήθελα …και τι δεν ήθελα. 
Πάντα με γνώμονα το κοινό συμφέρον και το καλό της πατρίδας μου.
Ήθελα να ζω περήφανος ως Έλληνας.
Οι χιλιάδες συμπατριώτες μας που αυτοκτόνησαν χάλασαν την ηρεμία της ζωής μου. Με πλήγωσαν ανεπανόρθωτα. Απελπισία Ειλικρινά λυπάμαι για ορισμένους φίλους που νομίζουν ότι αν εκλεγούν , θα μπορέσουν με τις ισχνές δυνάμεις τους να αλλάξουν αυτό τον «Κάλπικο Κόσμο»
Ζητώ πολλά ή ονειροβατώ  ;
Όχι προσωπικά δεν θα απέχω . 
Δεν θα αφήσω την τύχη μου στους αιώνιους  κοψοχέρηδες. Θα πάω, μήπως με την μοναδική μου ψήφο, καταφέρω και αποτρέψω την παρουσία αρκετών «ανάγωγων » και «γραφικών» πολιτικάντηδων οι οποίοι 
«ασχημονούν» δημόσια στην τηλεόραση και με υποχρεώνουν να αλλάξω κανάλι.                                                                            Ακλουθώντας τα βήματα μου,  σύμφωνα με το νου. Τους κτύπους και τους παλμούς της καρδιάς  μου, την Κυριακή  πάω να εκλέξω μα συνάμα και να τιμωρήσω.
Γνωρίζω φυσικά πως ακόμα για μια φορά θα κάνω ….. «Μια Τρύπα στο νερό» 
Ένας ''κούκος'' δεν φέρνει τη άνοιξη αλλά εγώ επιμένω .....!!!


Μιχάλης Γ. Καριάμης 
Πλοίαρχος Ε.Ν




6 σχόλια:

  1. Στις 3:35 μ.μ. Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2015, ο/η Δημήτρης Μελαχροινούδης έγραψε:


    Αποκαλύπτομαι .......! ! !

    Δημ.Μελαχροινουδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΘΙΓΕΙΣ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΚΚΕ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΥΠΑΓΕΤΑΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ Η ΛΑΛΙΣΤΑΤΗ κ. ΚΩΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΕ.
    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ

    Μ.Σ

    ----- Original Message -----

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα Καπετάνιε!διαβασα το άρθρο σας και συμφωνώ με τις σκέψεις και τις αγωνίες σας! Επιμένουμε έστω κι αν μειοψηφούμε .Προσωπικα ελπίζω στους νέους του τόπου μας,κάποια στιγμή το αποστιμα θα σπάσει ... !!!

    Chris Agath

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα . Έτσι και εγώ ήθελα ...Έτσι και εγώ για τους ίδιους λόγους θα πάω να ψηφίσω ..οπότε θα γίνουμε δυο κούκοι .....Ας ελπίσουμε ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι

    Varvara Deli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά, μας τα υπόσχονται για το δικό τους προσωπικό συμφέρον. Η στάση του λαού όμως που πιστεύει όλα αυτά τα ψέματα και τους ψηφίζει, είναι αδικαιολόγητη...

    Δέσποινα Μακρ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Προς mihalis kariamis Σήμερα 18/9 στις 9:35 μ.μ.

    Καπταν Μιχάλη μου καλησπέρα .... !!


    Μεθαύριο ψηφίζουμε !!
    Όμως για πρώτη φορά στην ζωή μου δεν έχω απάντηση! Δεν
    Έχω αποφασίσει,
    Είμαι πολύ επικριτικός με τα κόμματα της προόδου, του ενδιαφεροντος
    Για ... Τον λαό μας... Την δημοκρατία... Τον ιδρώτα του λαού μας
    ...... Αχ άθλιοι????
    Στοπ
    Ο αγαπητός μου Ροΐδης πριν 150 χρόνια έγραφε
    Κόμμα στην Ελλάδα είναι ομάδα ανθρώπων ενωμένοι υπό κάποιον
    Αρχηγόν προσπαθουντες να αναβιβασωσιν αυτόν στην θέσιν του
    Πρωθυπουργού , ίνα παράσχει αυτοις τα μέαα να τρωγωσιν χωρίς
    Να σκαπτωσιν!!!
    ..... Κατά τις ηγεσίες και ο λαός
    ......κατά τον λαό και οι ηγεσίες??
    Λύση δεν υπαρχει
    ...... Ο ένας γιος είναι 20 χρόνια εχω ειναι μια χαρα!!!
    Ο άλλος ο μικρός / μηχανολόγος παίρνει 700, 750 καθαρά
    Και δεν μπορεί να πανδρεφτει!!!
    Εμείς ... Το ξερερτε στους ωκεανούς!!
    Χαιρετισμούς να είστε όλοι καλά!!

    ilias zachar.

    ΑπάντησηΔιαγραφή